Alhamdulillah dengan izin Allah...
Syukur rasanya bila dpt melaksanakan projek yg selama ini dlm angan2 ajer...

Apa dia?..


Baru sempat nak berkongsi.
Kenapa aku kebelakangan ni jarang jarang sekali dpt update kat sini.
Malas?....hehe...virus jugak tu ..tp tak la malas sangat...cuma kesuntukan masa yg amat sangat. Dengan bertambahnya satu lagi aktiviti diluar waktu kerja.

UPSR dah abes so lega sikit takde aktiviti ulang alik 3,4 kali tiap hari uruskan anak ke kelas.  Dah tinggal kelas Iqra dan Kumon sahaja so byk free jugak kat situ. Apa yg kami buat?


NI DIAAAA....

Bukan kerja makan tau..bukan jugak kerja masak western...

aku cuma jual KAMBING PERAP.

Yer KAMBING PERAP atas tajuk Zulls Gril N Spices. Boleh cari info kat fb







Ni la dia yg aku sibukkan since bulan puasa yg lepas.
Alhamdulillah sambutan yg di luar dugaan.
Usaha bersama dengan encik suami.

Part time @ persediaan bersara?...

InshaAllah dengan izinNYa..kita merancang semuanya telah ditentukan.

Buat masa ni aku sedang dlm proses melantik wakil2 jualan tak kira di mana jua berada.

Kalau ada di kalangan blogger yg singgah sini berminat boleh tinggal mesej & ctc number...insyaAllah aku get back pada you all secepat mungkin.

Nanti aku update lagi yer .....



0 Comments